woensdag 24 februari 2010

Zwak voor vrachtwagens

Ik ben vanochtend weer eens betoeterd in mijn mini. Door een vrachtwagen. Uiteraard knipperde ik als antwoord even met m'n lichtjes.
Ik kan daar zo blij van worden. Ik heb namelijk een grote zwak voor vrachtwagens. Al jaren koester ik de wens om eens in een vrachtwagen mee te reizen. Die wens werd alleen maar groter na het zien van roadtrains in Australië. Als je die een tegen kwam, dan kon je maar beter even aan de kant wachten. Anders was de kans dat je weggeblazen werd, wel heel erg groot.

Het lijkt me zo machtig om vanuit die positie de weg te trotseren, hoog boven de rest van het gepeupel. Seinen uitwisselen met andere vrachtwagenchauffeurs bij het inhalen. Ik ben dan ook vereerd wanneer een vrachtwagen mij een aantal knipperlichten gunt, als ik 'm ertussen laat. Dan voel ik me helemaal incrowd.

Ik moet er toch maar eens werk van gaan maken.... Wie heeft er een roadtrain en wil mij wel een lift geven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten