woensdag 24 februari 2010

Tilburg kiest ook Marieke

Ik voel me helemaal vereerd! Door heel Tilburg staan borden verspreid met daarop de tekst 'Tilburg kiest ook Marieke'. Het is natuurlijk super om te merken dat m'n blog zoveel support krijgt (ik kan het gek genoeg niet terughalen uit mijn google analytics rapporten), maar dit overtreft al mijn verwachtingen.

De grap is dat ook de PvdA en de SP de boodschap claimt, maar dat lijkt mij te berusten op een misverstand. De posters zijn uiteraard niet van toepassing op iedereen die toevallig Marieke heet!

4 opmerkingen:

  1. http://www.tilburgkiestookmarieke.nl/ Dit is volgens mij de correcte link ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Marieke,

    erg grappig!

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke,

    kan ik de poster ergens bestellen?

    Groetjes
    niet-de-echte-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wellicht bij de PvdA ;-)?
    http://www.tilburgkiestookmarieke.nl/
    (Zie eerste reactie op deze blogpost)

    Of misschien mag je hem afhalen bij het buurthuis op de hoek van de ringbaan zuid en de broekhovenseweg. Dat is waar ik deze foto heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen