dinsdag 19 januari 2010

Marieke vocabulair

The pressure!!! Heb je in je volle enthousiasme een blog aangemaakt en blijk je op dag twee geen inspiratie te hebben! Maarja, je hebt wel een publiek dat smachtend uitkijkt naar je eerstvolgende filosofische gedachtengang danwel baanbrenkende blog of toch minimaal een inspirerende, levensveranderende gedachte van jouw hand.
Nou, dan moet ik je helaas teleurstellen. Dat gaat vandaag niet meer lukken. Maar ik heb wel iets anders in petto.

Gelukkig drong zich tijdens het dobberen in het zwembad (ik voel me dan toch altijd een beetje een meermin... of een zeehond, afhankelijk van de stemming waarin ik ben), een oud idee aan mij op: het Marieke Vocabulair. Mijn omgeving heeft me al vaker gewezen op mijn soms wat bijzonder woordkeuze en samenvoegingen van woorden en uitspraken die oorspronkelijk toch echt niet aan elkaar toebehoorden. Tijd om die eens vast te leggen in navolging op boekjes als 'I always get my sin' en 'Taal is zeg maar echt mijn ding'. Dus mensen, binnenkort op dit blog: de eerste uitspattingen op het terrein van Marieke Vocabulair!
Komt dat zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten