donderdag 28 januari 2010

Belastingdienst in het ootje genomen

Ik had het vandaag met mijn oudcollega's te doen... Zeven jaar heb ik met veel plezier voor de Dienst mogen werken. Lang genoeg om te beseffen dat de nepbrief die de afgelopen twee dagen van de Belastingdienst in Brabant circuleerde, verschillende zielen van slag heeft moeten maken. Met name de BelastingTelefoon zal zich suf gezocht hebben in de systemen naar de vermelding van de verzending van deze brief rondom de 'persoonsgegevenbelasting'!

Blijkt het 'gewoon' een studentenstunt te zijn! Of moet ik het een guerrilla-actie noemen? De studenten zijn in ieder geval geslaagd in de opdracht om zoveel mogelijk aandacht voor iets te creƫren door middel van de media. Ik had er graag bij willen zijn toen het idee ontstond en ze daadwerkelijk overgingen tot de uitvoering. Uiteraard zou het allemaal niet moeten mogen, maar ik moest toch wel even breed glimlachen toen ik dit vanochtend op het nieuws hoorde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten