maandag 18 januari 2010

Ikke ook!

Tsja, en dan heb je in vijf minuten een blog aangemaakt! Dat krijg je, als je geïnspireerd raakt door een grootse opdracht voor een klant. Nu krijg ik wel vaker energie van mijn werk, maar ditmaal gaat het wel heel erg kriebelen.

Aanstaande vrijdag, 22 januari, gaat de site van de realiteitscampagne 'Mijn tijd voor de zorg' live. Daarop gaan vier dames (we zijn nog op zoek naar kandidaat nummer vijf en zes) via een online dagboek een realistisch beeld geven van de VVT-zorg (Verpleging-, Verzorging- en Thuiszorg).
Hiervoor hebben ze een schrijfsessie gekregen van Merel Roze, die inmiddels mij ook heeft aangezet een blog te starten. En jij bent daarvan getuige.

Cindy, Gerda, Winnie en Lucia; succes en ik leef (letterlijk) met jullie mee!
Op een sprankelende campagne!

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je blog. Ik zal dagelijks inloggen voor de update. Make me proud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,

    Wat heb je een leuke site gemaakt. Ik kom regelmatig langs om jou verhalen te lezen hoor! Ik zal een link zetten op mijn blog!

    Succes met het schrijven van je levensverhalen

    BeantwoordenVerwijderen