zaterdag 9 april 2011

May I proudly present: Jans van Bommel!

Ze is pas een week oud en nu valt er al een boekwerk te schrijven over haar eerste kennismaking met het leven buiten de baarmoeder. Over de lancering van 2,5 uur waarmee ze deze mooie wereld in is geslingerd.
Over hoe ze de eerste vier dagen als patientje heeft doorgebracht in het Moeder-Kindcentrum van het Elisabeth ziekenhuis, omdat ademhalen toch niet zo vanzelfsprekend leek als verwacht.
Over haar kennismaking met haar zus Mies die helemaal enthousiast is over de komst van haar nieuwe maatje (Mies kan maar niet stoppen met aaien en trappelt van plezier als Jans een tekentje van leven geeft).
Over de lachjes waarmee ze mij nu al veelvuldig mee pleziert en haar tevreden kraaitjes en grimasjes. Kortom, er is wederom een wondertje ter wereld gekomen en ik ben gezegend met twee fantastische dochtertjes en een wereldvent. I'm on the top of the world.

1 opmerking:

  1. Hallo Marieke

    Wat heb je weer een schattig meisje gekregen. Jans.........ik heb een collega die Jans heet en die plaag ik altijd en noem haar Sjans, ze vind het niet eens erg:-))

    Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je volop geniet van je twee schattige meisjes en wereldvent. Zo omschrijf je hem nl!!

    Heel veel geluk voor nu en in de toekomst!!

    Geniet van alles!!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen