zaterdag 25 september 2010

Plaatselijke omvangtoename gesignaleerd

Ik zie ze kijken.... 'Is ze nou aangekomen of....'.
Sommigen 'voelden' het al aan of 'zagen het in mijn blik'.
Nou, voor degene die nog twijfelen aan mijn hoeveelheid taartconsumptie: mijn omvang is plaatselijk aan het toenemen vanwege het heugelijke feit dat ik een broertje dan wel zusje voor Mies aan het kneden ben!

Mijn evenwicht is compleet zoek; menig deur of stilstaande muur heb ik al weten te raken. Zo nu en dan word ik overvallen door acute moeheid. En een spontane grienbui is mij ook niet meer vreemd (ik kan me tenminste niet voorstellen dat de finale van Hollands got talent ècht zo emotioneel was als dat ik 'm ervaren heb). Oh ja, en je kunt me inhuren voor het zoeken naar truffels. Mijn reukorgaan heeft zich dusdanig ontwikkeld dat geen enkel geurtje mijn neus ontglipt.

Maar gelukkig ben ik al een paar weken niet meer misselijk. En bovenal ben ik bijzonder blij met wat er in mijn buik zit. Eind maart 2011 zal (als alles zo goed blijft gaan) spruit nummer twee zich aandienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten