maandag 26 april 2010

De recensie

Ik heb het overleefd! Alhoewel het strotje zo nu en dan tegen sputterde, heb ik tot en met de allerlaatste noot nog uit kunnen zingen! De zondag was een ware uitputtingslag: twee voorstellingen, afbreken van het decor (tsja, we blijven toch amateurs) en de ontlading op de after-party in, hoe toepasselijk, de feestboot 'de albatros' in de piushaven. Ik weet niet waar we de energie vandaan haalden, maar tot half vijf zijn we enorm uit ons dak gegaan. Een waardige afsluiting van een week overleven, adrenaline-kick, ibuprofen en codeïne, dikke tranen, staande ovaties, pancake op het gezicht en vele giebelbuien.

Het is wel weer even wennen dat ik nu geen applaus krijg zodra ik mijn strot open doe. Het zwarte gat zal zich zo wel aandienen. Maar voordat het zover is, ga ik nog even nagenieten van alle leuke foto's en de mooie recensie.
En ik ga mijn man een dikke knuffel geven; hij heeft het thuisfront draaiende weten te houden, terwijl ik een week heb mogen bivakeren in de schouwburg om mijn uit de hand gelopen hobby te mogen uitoefenen. Mijn vent is top!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten