zondag 7 november 2010

Mini cooper: dé ideale gezinsauto


'Kom je ons even ophalen?' vroeg ik Thijs, toen ik hoorde dat hij op weg naar huis én in de buurt was. Ik was weer eens flink uit mijn dak gegaan op het gebied van handige HEMA-spulletjes en had ook nog een paar leuke kleedjes in de uitverkoop voor Mies op de kop weten te tikken.

We hebben ons allebei niet gerealiseerd dat Thijs in mijn fabuleuze knalrode bolide reed en dat dat dus wat consequenties met zich meebracht rondom het vervoeren van Mies, Thijs, mijzelf, de kinderwagen, de laptop e.a. werkgerelateerde spullen van Thijs én mijn zojuist gescoorde aankopen.

Maar mijn mini is niet voor een gat te vangen! Mijn inlaadcapaciteiten hebben zich bijzonder creatief ontwikkeld. Afgezien van het feit dat ik met mijn neus tegen de voorruit geklemd zat, bleek waar een wil is ook een weg te zijn. Het past best en bij deze heb ik mijn mini-cooper tot de ideale gezinswagen bestempeld! Ook geschikt voor het vervoeren van super lieve oma's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten