donderdag 3 februari 2011

Welkom in de wondere wereld van de twee-tepeligen

Vanaf nu ga ik zenderloos door het leven. Voor de leken onder de lezers zal deze term geen belletje doen rinkelen, maar voor mijn mede-musical-fanaten zal dit een donderslag bij heldere hemel zijn. Normaal kreeg ik bij mijn soundcheck de vraag of ik mijn eigen zender mee had genomen en of ie al aan stond. Hij was ook zo in het zicht, zo midden op mijn decoletette. Ik sprak dan ook liever van mijn puntje op de i, afhankelijk van welke positie mijn geveltje werd bekeken. Want anders leek het gewoon op een uitroepteken(tje).

Anyway, het bultje wilde ook wel luisteren naar de naam 'derde tepel', net zoals Chandler uit Friends. Oh, wat voelde ik mij begrepen na die uitzending. Blijkt dat Chandler en ik niet de enige op deze planeet zijn in het bezit van het bijzondere bultje; ook Lilly Allen heeft er een en showt 'm zonder gene.

Ondanks de talrijke verborgen krachten volgens Chandler, heb ik het nu dus toch maar laten verwijderen. Onder mijn hormonale uitspattingen tijdens de zwangerschappen bleef het maar groeien en vond de chirurg dat er een tijd is van komen en een tijd van gaan. Dat laatste tijdperk is nu dus aangebroken en ik moet eerlijk bekennen dat ik het dingetje nu al een beetje mis. Ik was er toch mee vergroeid. Dan maar op zoek naar een nieuw handelsmerkje in de musicalscene...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten