Bruno is gearriveerd. Onze lieve vrienden hebben hun puppy gekregen, reden te meer om het etentje in doggy-style te houden.
Eet best lekker zo'n risotto uit een voederbakje!
Posts tonen met het label Geluksmomentje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Geluksmomentje. Alle posts tonen
zaterdag 2 februari 2013
woensdag 2 januari 2013
Dit was het jaar 2012
Amper bekomen van alle top2000, 3fm-request en andere lijstjes, voel ik ineens de behoefte om mijn hoogtepunten van het jaar 2012 nog even vast te leggen, voordat ik me vol overgave in het nieuwe jaar ga storten.
En of het een mooi jaar was!
Wereld Appreciative Inquiry Congres (WAIC) in Ghent met David Cooperrider
Heerlijke rol in de musical Once Upon A Mattress met Boems
Nieuwe baan als Hoofd Marketing en communicatie bij het TweeSteden ziekenhuis
40-jarig verrassingshuwelijksfeest van mijn lieve mama en papa bij ons in de tuin
Zalige vakantie in de Dordogne
Mijn beste vriendin gaat trouwen met Mies als bruidsmeisje en ik mag getuige zijn!
En of het een mooi jaar was!
Wereld Appreciative Inquiry Congres (WAIC) in Ghent met David Cooperrider
Heerlijke rol in de musical Once Upon A Mattress met Boems
Nieuwe baan als Hoofd Marketing en communicatie bij het TweeSteden ziekenhuis
40-jarig verrassingshuwelijksfeest van mijn lieve mama en papa bij ons in de tuin
Zalige vakantie in de Dordogne
Mijn beste vriendin gaat trouwen met Mies als bruidsmeisje en ik mag getuige zijn!
vrijdag 28 december 2012
Nieuwe garderobe
Het was hard nodig. Ik had tenslotte he-le-maal niets meer om aan te trekken. Ik betrapte mezelf op het aantrekken van zelfde combinaties, terwijl er nog zo veel meer kledij in mijn kast ervoor zorgde dat kleding terughangen geen pretje was. Dan maar weer naar de stad? Yep, maar niet alleen voor het shoppen, maar vooral ook voor inspiratie. Zelfs in bladen of online (bijvoorbeeld Tales Of Endearment) zie ik mijn eigen kleding terug in 'looks of the day'. Genoeg dus om mijn bestaande garderobe een tweede leven in te blazen.
En ja hoor, na een dag me als burgermeisje gedragen te hebben, heb ik weer een compleet nieuwe garderobe. Door als een heuse huismoeder mijn mooie kleding te repareren én voor het eerst sinds (tsja ik kan me de laatste keer eigenlijk niet herinneren, maar het moet minimaal drie jaar geleden zijn geweest) mijn schoenen te poetsen! Ik wist al dat ik mooie schoenen had, maar gepoetst zijn ze nóg mooier. En de activiteit werkt nog rustgevend ook!
Ik kan haast niet wachten tot ik al mijn verschillende combi's aan mag trekken.
Ik hoor je nu denken: 'Heeft ze dan geen schoenen meer nodig?'. Laten we nu vooral niet overdrijven en die vraag onder de categorie 'minder slim' parkeren. Tuurlijk heb ik nog iets op mijn wensenlijstje staan! Ik hoop nog ooit Manolo Blahniks of Jimmy Choo's aan mijn voeten te mogen prikken. Uiteraard alleen in de uitverkoop, want €700 voor een paar schoenen is natuurlijk zwaar over de top.... (vindt mijn man). Voorlopig doe ik het nog even met de, inmiddels weer glanzende, stappertjes die ik heb.
En ja hoor, na een dag me als burgermeisje gedragen te hebben, heb ik weer een compleet nieuwe garderobe. Door als een heuse huismoeder mijn mooie kleding te repareren én voor het eerst sinds (tsja ik kan me de laatste keer eigenlijk niet herinneren, maar het moet minimaal drie jaar geleden zijn geweest) mijn schoenen te poetsen! Ik wist al dat ik mooie schoenen had, maar gepoetst zijn ze nóg mooier. En de activiteit werkt nog rustgevend ook!
Ik kan haast niet wachten tot ik al mijn verschillende combi's aan mag trekken.
Ik hoor je nu denken: 'Heeft ze dan geen schoenen meer nodig?'. Laten we nu vooral niet overdrijven en die vraag onder de categorie 'minder slim' parkeren. Tuurlijk heb ik nog iets op mijn wensenlijstje staan! Ik hoop nog ooit Manolo Blahniks of Jimmy Choo's aan mijn voeten te mogen prikken. Uiteraard alleen in de uitverkoop, want €700 voor een paar schoenen is natuurlijk zwaar over de top.... (vindt mijn man). Voorlopig doe ik het nog even met de, inmiddels weer glanzende, stappertjes die ik heb.
Labels:
Geluksmomentje,
Inspiratie,
Shoppen,
Uit het leven gegrepen
donderdag 27 december 2012
Beste kerst sinds tijden
Deze editie van kerst was echt de beste sinds tijden! Boordevol fijne geluksmomentjes met familie en als hoogtepunt de disco op tweede kerstdag met lieve vrienden.
En omdat ik zo dol ben op minions: nog een keertje om het af te leren: klik hier!
En omdat ik zo dol ben op minions: nog een keertje om het af te leren: klik hier!
Labels:
Geluk,
Geluksmomentje,
Kerst,
Uit het leven gegrepen
Abonneren op:
Posts (Atom)


